Ile juz mamy??

PitaPata Dog tickers

czwartek, 4 lipca 2013

Lato

Wlasnie zmiarkowalam sie ze zapuscilam ,,psiego,,bloga i to niezle.Wszystko przez moje doszkalanie sie...czlowiek musi sie cale zycie uczyc i glupi umiera...no ok , ale ten blog nie jest o mnie tylko o moich psiurach kochanych.
Ostatnio przechodzilam udreke z wlosami,aq scislej z zimowym podszerstkiem. Axa przez zime tak obrosla ,ze mialam wrazenie ze przytyla z 10 kilo,ale waga nie wzrosla.Kiedy wracalam do domu, zalamywalam sie bo w domu bylo tak duzo kudlow ,ze musialam kilka razy dziennie zamiatac i odkurzac,nie pomagalo szczotkowanie.Axula na dodatek dostala za uszkami,w pachwinkach z tylu na pupie mnostwo koltunow,nie moglam sobie z nimi poradzic.Zczeszywalam szczotka,kupilam filcak,nie przynosilo skutkow.Nawet powycinalam jej z tylu te koltuniska ,wyglada to troche glupio,ale mam nadzieje ze jej odrosnie.
W zeszlym tygodniu kupilam furminator.Czytalam sporo o nim ze niszczy wlos,ze trzeba uwazac.Kupilam ,sprawdzilam i jestem zadowolona.Wyczesalam z niej niesamowira ilosc podszerstka,tylko podszetstka,wlosy zostaly :) Axunia wyglada teraz na 10 kilo chudsza :) i koltuniska tez ladnie sie wyczesaly.
Axelek ma zupelnie inna siersc,oczywiscie zostal podszerstek z zimy,ale u niego nie bylo takiego puchu jak u Axy.Jego tez wyczesalam.Teraz pieski sa slicznie wyczesane,a w domu naprawde nie mam kudlow.
Siersc jest blyszczaca,i nawet nie uciekaly jak ich czesalam:).
Wklejam kilka fotek zrobionych w maju i czerwcu.

Axel

Axa




po pierwszym czesaniu furminatorem-Axel










Axa po czesaniu furminatorem

2 komentarze:

  1. Widzę upodobanie do piłeczek, skąd ja to znam :-)
    Jestem pod wrażeniem efektów po wyczesaniu - ja też walczę z sierścią...chętnie poczytam o tym furminatorze.
    Pieski cuuuuuudne!:-) Pozdrawiamy serdecznie - ja i piesio!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawde polecam,lecz trzeba pamietac ze furminator uzywamy raz dwa razy do roku,a potem normalna szczotke...tak czytalam ,efekty sa naprawde rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...