Ile juz mamy??

PitaPata Dog tickers

piątek, 9 maja 2014

Maj cd

...no i ziemniaki sa tez fe... ale pocieszam sie ze zjadla troche karmy ,ktora ostatnio kupilam,kupa jest w miare ok,choc nie jest to co powinno byc.Zjadla w ciagu dnia moze polowe zalecanej porcji :( na szczescie duzo pije...w poniedzialek przyjdzie karma przepisana przez nasza wetke -Hills Prescription Diet-Canine i/d Low Fat,kupic ja mozna tylko w aptekach i sklepach weterynaryjnych, no zobaczymy ...karma ma bardzo dobre opinie ,lecz nalezy ja stosowac dopiero po konsultacji z lekarzem. Bede ja jej pomalu wdrazac...
Najbardziej boli mnie fakt ze wyglada bardzo zle,jak patrze na nie z gory to widac jej chudziutki brzuszek,i wyczuwa sie wszystkie zeberka i kregoslup,serce mi peka jak na nia patrze...Niepokoi mnie fakt ,ze tak naprawde to nie wiem czy ja cos boli czy to tylko jest kaprys z jej strony ze nie chce jesc,bo jak tylko sie rusze i ide do kuchni ona biegnie za mna,jak jem ona siedzi przy mnie,jak cos gotuje ona siedzi i czeka az cos mi spadnie,wie ze czasem jej cos rzuce...choc ostatnio staram sie byc stanowcza i silnie przestrzegam tego aby jej nic nie dawac, z drugiej strony sa takie dni ,ze ona nic nie je i zeby mi z glodu nie padla dostaje cos malego ,cos czego jesc nie moze ...nasze ,ludzkie jedzenie jej nie przeszkadza,nawet kawalek zielonego ogorka,ktory spadl na podloge byl pyszny.. :(


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...