Ile juz mamy??

PitaPata Dog tickers

środa, 15 grudnia 2010

4 miesiac

Oj dawno nie odwiedzalismy naszej stronki,ale czas uplywa nam tak szybko ,ze nawet nie wiemy kiedy.
10.12.10 minelo 4 miesiace moim psiakom.Oj spore juz sa spore.W poniedzialaek idziemy znowu do weterynarza do kontroli i na druga czesc szczepien,wiec bede wiedziala ile waza.W tym tygodniu,a scislej na weekend ,psiaki byly odrobaczane,6 tabletek:2 biale,2 czerwone i 2 ciemno brazowe,tak po dwie przez 3 dni.Pierwszy raz spotkalam sie z taka metoda,ale chyba jest dosc skuteczna bo najpierw Axelek wdalil paskudnego robala ,a potem Axunia..fuj...i to siedzialo u nich w brzuszku...mam nadzieje ,ze juz wszystko wylazlo.Pani doktor uprzedzila nas, ze moga miec biegunke,no i Axelek ma juz drugi dzien,Axunia na szczescie nie.Jak tak bedzie dluzej to musimy do niej znowu zadzownic,bo sie martwie.
Ok.Koniec ze zlymi wiesciami , mamy tez dobre i to jakie!!!...musze pochwalic moje skarby,bo juz od tygodnia,kiedy wracam do domu,(sa same moze dwie,2,5 godziny)nie jest ani nasikane,ani ....naQ...jestem z nich taka dumna!!
Uwielbiam ten widok,kiedy wracam i otwieram drzwi ,te dwa czarniutkie noski miedzy drzwiami sie wciskaja i jedno na drugio skacze,tak sie ciesza.
 Jedno co jest zawsze ,kiedy nie ma nikogo w domu to ...kepisz w szufladach w komodzie...no upatrzyly ja sobie i koniec...nie pomaga zaklejanie tasma..Jedyne co ,to musialam powyciagac wszystko,zostawilam tylko ich posciel na zmiane,wiec wyciagaja ja sobie.



Co jeszcze??aaaa!!!dzis nauczylam ich,nowej

komendy,wlasciwie nie wiem czy to jest
komenda,bawimy sie tak ... umieja juz ladnie podawac lapke,i to male spryciarze, jak chca jakiegos smakolyka to przychodza do mnie i daja mi lapke ,albo szturchaja mnie nia...hahha,cwaniaki male.No wiec wracajac do nauki,nauczylam ich dzis ,,przybij piatke,, sa boskie,lapia wlasciwie w ciagu kilku minut...no i przybijaja piatke-oboje.Moje kochane cudne lapeczki.

2 komentarze:

  1. Dopiero teraz dopatrzyłam się, że masz Ewo tego bloga. Pieski są cudowne i chętnie będę tu zaglądała, żeby dowiedzieć się co u nich.
    Serdecznie pozdrawiam dwa urwisy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To masz zdolniachy w domu:) nie dość że śliczne to jeszcze mądre!!! ale psiaki są bardzo inteligentne, ja mam w domu same geniusze:))
    Całusy dla Was!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...