Ile juz mamy??

PitaPata Dog tickers

środa, 1 grudnia 2010

Co potrafimy!!!??

Spacer

No tak...tak sie cieszylam ze znalezlismy w koncu te kosci,ze psiaki beda mialy gdzie wyladowywac swoj pociag do gryzienia czegokolwiek...dzis rano po dwugodzinnej nieobecnosci,malo sie nie przewrocilam...moje skarby mialy rozwolnienie..tzn tylko raz jak do tej pory zrobily dosc rzadka kupe,mam nadzieje ze bylo to jednorazowe,no i napewno przyczyna byly kosci,ale kosci nie mogly byc nieswieze,bo az pachnialy...byc moze mialy za duzo na raz??no nic za jakis czas dostana ponownie ,ale juz gotowane.Mam nadzieje ze nic ich nie boli,bo sa wesole,wariuja i wszystko jest ok.
Drzemka poobiednia

Czy pisalam juz co moje malenstwa potrafia??chyba nie.
a wiec: komenda:
  • ,,daj lapke,,
  • ,,siad,,(juz byly nauczone) ;)
  • ,,chodz,,-w zaleznosci od humoru...np jak sie na podworku fajnie bawia,to nie zawsze mnie,, uslysza,,:)
  • ,,nie,,, ,,nie rusz,,
  • ,,idziemy jesc,,-ta jest chyba najbardziej opanowana-bo biegna od razu do spizarki,tam gdzie trzymam worek z jedzeniem.
  • ,,idziemy siku,,
  • ,,masz,
,,pozowane,,;)
  • ,,przynies pileczke,,-Axelek robi ja zawsze,a Axunia,czeka az Axelka przytrzymam,bo ona nie ma ochoty robic pustych przebiegow
 Obecnie ucze je,komendy:,, zostan,,(zostaja jak odejde moze 3-4 kroki...potem biegna za mna.Oraz ,,stop,,-tego jeszcze nie pojmuja za dobrze.,,Koniec zabawy,,-wiedza o co chodzi,ale nie zawsze ,,slysza,,


Moje ulubione zdjecie,tylko slaba jakosc bo robione komorka:(

1 komentarz:

  1. Radosc ze sniegu jest w psiaczkach.Pieknie w nim wygladaja.Otoczone snieznymi platkami.Mordeczki osniezone.Lapki oszronione.Pozdrawiam serdecznie.E.Cz.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...