Ile juz mamy??

PitaPata Dog tickers

wtorek, 30 listopada 2010

Miecho i kosci.........

Axelek
Axunia
Dzis dzieci mialy SWIETO!!!,a to za sprawa kosci,tak,kosci...chodzilam, szukalam gdzie w Göttingen mozna kupic kosci wolowe,znalazlam!!!!!!Dzis maz kupil pare kilo,sa juz podzielone i zamrozone:)) .Najbardziej usmialismy sie jak dzielilam miecho,bo kosci mialy sporo miecha ,wiec je zmielilam(mieso) i dzieci beda dostawac od czasu do czasu.Oboje pilnowaly kazdego mojego ruchu,wygladalo to jak na reklamie ping-ponga...gdzie moja reka tam ich oczy,siedzialy obok siebie ,uszka postawione na bacznosc,pelna koncentracja,a na dodatek Axie slinka ciekla az do podlogi!!!!Dostaly po troszku zmielonego mieska,wielkosci moze orzecha wloskiego,tak na probe ,bo nie wiem jak ich brzuszki zareaguja,a oprocz tego dostaly po gnacie surowym...psow nie bylo 2 godziny!!Od czasu do czasu Axa przychodzila do mnie i siadala,a ja oczywiscie domyslilam sie o co jej chodzi...jej braciszek zabieral jej gnata ,siadal na nim a swojego dzierzyl w lapkach...taki egoista!!!!!ale oduczam go tego egoizmu:))))



Ciekawe ile zabkow przy tym pogubily...Maja juz dwa przednie nowe ,i boczne im wypadly:)))

1 komentarz:

  1. No,no uczta na całego :-) tak ze smakiem jedzą, że aż mi ślinka kapie hehe.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...